he

Sunday 18 November 2012

come back again.....



assalamualaikum...and hello to all the reader of my blog...hehe ^_^

for this entry i want tell u that im so lazy to packing my clothes ....
argghhh..!!! that part yg pling bnci....i hate this...klo la aq ade maid boleyh laa suh dyer...hahah
 
stay a few day longer i must go back to my college...
yuhuuuu....
23 nov aq kna amik kunci hostel...
26 nov nie da star my kuliah..huhu
for sem 5...
 
in 3 days i must prepare everything...
xbli brg yg aq nk bli ag..
bju enth kmaner...
buku pon bersepah ag...
hahaha...
i hate this..
 
but in same time im so exited ....
i want meet all my friend..
i miss them so much...
huhu..
 
ok laaa...my otak udah jemm....
gak tau mau ngomong apo...
ni je kowt...
hahah..
ok..
bye..
 
xder daa...
lost idea....
*keletihan bru balik dr tmpat pemindahn mangsa banjir*
 
ok..bye..!!! 
 

2 comments:

~uh-oH~
uda baca sila-sila ringnkn jemari anda tok comment ok..!!!!
SmiLe ~