he

Friday 31 May 2013

singgah2 - jumpa - teringat kenangan lama

apa yg singgah...???
apa yang jumpa..??
apa yang teringat...???

hahahha :-D

actually aku dok belek2 laptop aku ...xtau nak wat aper...aku g la tgok album aku yang melambak pic entah ape2...
hahaha

dlm sedang menengok...
terjumpa .....!!! 
tada..!!!! this pic...dan teringt time nie kite bersama...

dari kiri >  ayu, me, ili, zahirah, n kak ija...lagi sorang fiqa amik gambar
see the background of this pic...sekali pandang mesti korg tau kan...at mne nie...
tempat femes nie...masa gak tau deh,..hehe (bahasa indonesia)
 kami semua ni satu klas dlm satu kos juga...
time nie aku kali kedua men benda ni but this 1st time aku g classmate aku..
smua permainan aku nak cuba...!!! tapi dlm hati tu berdebar2 jantung ku...
tgok dyorg seronok aku pon nk try laa...alang2 kn..
tapi ade juga plak org yg naik rooler coaster tu n then satu lagi aku xtau name game tu...
muka selamba jer,..girl plak tuu...muka x der perasaan camtu laa...dgn rambut berjuntai...
dy dipusing mcmmne pon maintain je cam duk biasa...
tapi yg pasti bkn malaysia laa...

g jln time square tp just men benda nie jer...
byk pula pengalamn aku...
ade scent aku kena langgar dgn mamat india sampai bdn n otak aku bergegar,..trus terbenti aku at citu,,..
syok sgt main bumper car time tuu...da la aku x reti nak memandu yer...time ni 1st time...
second raound aku da tau da...aku gasak smua org..hahaha
pembalasan terbalas...hehe (jahat)

n mcm2 ag la pristiwa....nk citer mmg pnjg...
tapi sedeyh...ckit je pic yg ader...
xper la aku letak je laa...

lepas kami bermain....
auntie yg lalu at situ snap this pic tapi bergegar...huhu
xper tq auntie asal ade... Yea~~~

pas masuk ..!!! ni pon kami jadikan kenangan...nak tunjuk tgn sape lawa n putih lettew..!!

ok tq for reading my story....
caww...!!! bye see the next story...

No comments:

Post a Comment

~uh-oH~
uda baca sila-sila ringnkn jemari anda tok comment ok..!!!!
SmiLe ~